בסיום העבודה שלחתי ללקוח מייל ובו החשבונית ומספר חשבון הבנק שאליו יש להעביר את התשלום, כעבור 4 ימים כשראיתי שהכסף לא הועבר התקשרתי ללקוח והוא שלח לי את אישור ההעברה, אבל לחשבון ישן שלי שאני לא עובדת איתו יותר (בהליכים משפטיים) ולא לחשבון שרשמתי במייל., האם אני יכולה לדרוש מהלקוח את תשלום החשבונית, מאחר והוא לא התייחס למייל, ולמעשה העביר את הכסף לחשבון שאני לא עובדת איתו ?
שלום רב,
השאלה אמנם אינה קשורה לדיני בנקאות, אך על פניו אני סבור שהתשובה חיובית.
שמחתי להיות לעזר, בכבוד רב, זילברפלד אבי, עו"ד ונוטריון מנהל פורום בנקאות "בית הלפיד", בן גוריון 34, רמת גן טל: 03-5753443, מייל: zilber-a@zahav.net.il