רכשתי קרם לשיער בחנות למוצרי שיער.
לפני הרכישה הסברתי למוכרת בחנות כי השיער שלי יבש מאוד ואני צריכה קרם שמיועד לסוג שיער שכזה, שיתן לו שימון ולחות. הסברתי לה מה סוג השיער שלי בפירוט רב ולבסוף רכשתי קרם שעליו המליצה, שרשום עליו במפורש "קרם ללחות מוגברת".
השתמשתי בקרם פעם אחת ומסתבר שהקרם לא רק שלא נותן לשיער לחות, הוא ממש מייבש אותו, דבר שלא נתקלתי בו מעולם וכבר ניסיתי מספר רב של קרמים ותכשירים לשיער.
החנות והחברה המשווקת את המוצר מסרבים להחזיר לי את כספי בחזרה בטענה שכבר השתמשתי במוצר וחלפו 14 יום. זאת למרות שהסברתי להם כי לא מדובר בהחלפת מוצר שלא היה בשימוש, אלא בהחזר על מוצר פגום שכן המוצר עושה ההפך הגמור ממה שכתוב עליו.
כמובן שהשתמשתי בו, כך גילית שהוא פגום. לטענתם המוצר לא פגום, הוא פשוט לא מתאים לסוג השיער שלי. זאת מבלי שבדקו את המוצר שרכשתי או את השיער שלי.
האם על פי החוק הם מחוייבים להחזיר לי את כספי?
|