היי שלום, הזמתני משלוח מאתר משקאות, נאמר לי שהמשלוח יגיע עד 3 ימים עסקים (קבלתי הודעה כתובה לפאלפון שבה מצויין היום המדוייק וטווח שעות של 13:00-22:00 , שזה מוגזם בפני עצמו) המשלוח היה אמור להגיע ביום רביעי לאותו השבוע
באותו היום (רביעי) בשעה 16:20 (כמעט ערב), נשלחה לי הודעה שעקב כמות ההזמנות (בלאק פרידיי), יתכן עיכוב של עד 2 ימי עסקים. כלומר חיכיתי כמעט כל היום למשלוח (אף אחד לא עדכן אותי), ולקראת הערב אני מקבל הודעה כזו.
התקשרתי לחברה ביום חמישי (יום למחורת) - רק אציין שהזמנתי את השתייה החריפה במיוחד מראש כיוון ואורחים היו אמורים להגיע בערב של אותו היום. דברתי עם הנציגה והיא אמרה שעקב כמות ההזמנות המשלוח יתעכב , אמרתי לה שהיה רשום שלושה ימי עסקים ורק ביום רביעי בערב הודעתם שזה יתעכב ביום נוסף, היא אמרה יפצו אותי על העיכוב ולהתקשר ביום שהמשלוח יגיע. (אציין שבאותו היום הלכתי לקנות שתייה חריפה מאחד החנויות הפתוחות ושילמתי מחיר יקר בהרבה - כי המבצעים של הבלאק פרידיי נגמרו) המשלוח לא הגיע גם ביום שישי וגם לא ביום ראשון !!! כלומר הם שלחו הודעה שזה יגיע לאחר 2 ימי עסקים וגם בזה הם לא עמדו. ביום שני (5 ימי עסקים) הגיע המשלוח - התקשרתי לחברת המשקאות וביקשתי פיצוי (הסברתי לבחורה את כל הסיפור) היא אמרה שלא מתועד לה שמגיע לי פיצוי, לאחר שיחה היא אמרה אוקיי עכשיו אני רואה, מגיע לך פיצוי בסך 20 שח !! אמרתי לה שזה לא פיצוי הולם (הפסדתי יום וחצי עבודה ועוד קניתי משקאות במחיר גבוהה כיוון והם לא עמדו בהתחייבויות שלהם - לא בתאריך הראשון הנקוב וגם לא באיחור של שני ימי עסקים) היא אמרה שהם הודיעו שיהיה עיכוב, הסברתי לה שהם הודיעו עד 2 ימי עסקים ובתאריך הראשון שבצעתי את ההזמנה לא קבלתי שוםהודעה על עיכוב.
בקשתי לדבר עם מנהלת והיא לא חוזרת אליי (הנציגה אמרה שזה האישור שהיא קבלה וזה הפיצוי שהם נותנים!)
רציתי לדעת האם יש מקום לתבוע את החברה בין המקרה הנ"ל. ולקבל פיצוי שהולם את הנזק שנגרם.
תודה
|