שלחתי דואר רשום מהיר.
על פי התקנון ככל ובתום 2 ימי עסקים-לא כולל יום המשלוח, דבר הדואר לא נמסר, או כל הפחות ניסיון מסירה, הלקוח זכאי לקבל את כספו בחזרה.
היות וכך היה, פניתי לדואר ישראל בבקשה לקבלת כספי בחזרה.
הופתעתי מתשובתם, לפיה היות והגעתי למסור בשעה 13:18 בצהריים, אז יום המסירה נחשב רק יום למחרת, ורק אז יש את 2 ימי העסקים.
זו נראית לי פרשנות שגויה לנוהל.
מצרף את נוהל דואר ישראל.
האם ניתן לתבוע עד 10,000 ש"ח כהטעיה צרכנית?
|