בתאריך 5 לפברואר בצעתי עיסקה של 2500 שח לחבילת טיפול להסרת שיער. הטיפול הראשון נקבע ל 29 למרץ. ירדו 2 תשלומים .בגלל הקורונה לא התבצע למרות שהשארתי הודעות לא חזרו אלי לא במייל לא בטלפון הודעתי לחברת האשראי שלא להמשיך לחייב אותי כיוון שלא עונים ושלא קיבלתי התמורה. חברת האשראי החזירה לי תשלום אחד זיכתה אותי בשאר.
ב 21 למאי חזרו אלי מהחברה וחידשתי את העיסקה. גבו ממני 2100 שח ב 4 תשלומים.. באוגוסט התבצע טיפול ולפני שבוע כשנקבע טיפול שני (כל הכסף כבר שולם) הודיעו לי שלא יכולים לבצע הטיפול כיוון ש"יש חוב של 189 שח שנגרם עקב חברת האשראי בשל הכחשת עיסקה"... הייתי המומה כי לא נאמר לי דבר על כך (שיחות מוקלטות) כשעשיתי החידוש.
לאחר שהגענו לדין ודברים ועקב איומם שלא יבצעו הטיפול במועד שנקבע שילמתי את הסכום שדרשו וביקשתי שישלחו לי העתק של דרישת חברת האשראי. (מיותר לציין שחברת האשראי אמרה לי שלא גבו כלום) .
(כשהגעתי לטיפול לאחר כ עשר דקות שהתחלו הגיעה הפקידה ואמרה שעקב טעות שהחשבון חסום היא נאלצת להוציא אותי באמצע והתנצלה על כך שהיא לא רואה שהמתאמת שחררה החשבון... למרות ששילמתי. היא אמרה שהיא "תתן לה על הראש".. והתנצלה על עוגמת הנפש. והבטיחה שבשבוע הבא יכניסו אותי .)
לאחר מספר ימים התקשרו התנצלו ביקשתי פיצוי על עוגמת הנפש.. אמרו שיבדקו..
בשיחות הם שינו גרסאות ולא נתנו לי לדבר עם מי שאחראי וטענו שאני משלמת כי "העסקתי חמישה אנשים שיטפלו ב"חוב"?.. וחזרו בהם מהאימרה שחברת האשראי דרשה התשלום ואמרו שהם דורשים...
הבנתי מיד שהונו אותי והמציאו משהו רק לאחר שקיבלו כל הכסף
שאלתי היא האם לפנות למועצה לצרכנות או מה מציעים
תודה
|