| רעיה שלום, חבל לי לשמוע כי נפגעת בעבר מטיפולם של עורכי דין בעניינך, אך חשוב לי לציין כי המקרה שלך אינו משקף את העובדה ששאיפתם של רוב עורכי הדין היא לטפל בכל לקוח במקצועיות ובמסירות, להביא לתוצאה הטובה ביותר שתגרום לו להיות בסופו של דבר שבע רצון. אחד הדברים החשובים ביחסי עורך דין - לקוח הוא תקשורת טובה בין הצדדים בלעדיה גם עורך דין מצוין יכול לעיתים להיחשב למוצלח פחות רק בשל תקשורת לקויה עם הלקוח. לכן, קשה להמליץ על עורך דין כזה או אחר כמי שנחשב לטוב יותר או פחות, הואיל ומה שמתאים ללקוח אחד, יכול להתאים פחות ללקוח אחר מסיבות מגוונות. המלצתי אלייך היא להתעניין בין היתר בקרב מכרים, ובטרם פנייתך לעורך דין כזה או אחר, לברר, לקרוא אודותיו, על צורת עבודתו, מקרים בהם טיפל, לקבל המלצות ולקיים פגישה מקדמית על מנת לבחון אם קיימת תקשורת טובה ובכל מקרה לא להעביר מקרה לטיפולו במידה ואינך שלמה עם החלטתך. על מנת להימנע מאי הבנות כפי שאת מתארת שאירע לך, אני ממליצה בכל מקרה, בטרם תחילת טיפולו של עורך הדין בעניינך, לתאם ציפיות, לחתום על הסכם שכר טרחה אשר יכלול גם תנאי תשלום שכר הטרחה כך שלא תהיי מופתעת בסוף התהליך. מאחלת לך הפעם בחירה טובה ומוצלחת,
בברכה,
מיכל סטרוגו, עו"ד
מנהלת פורום רשלנות רפואית
רחוב בר כוכבא 23, V-Tower, קומה 3, בני ברק
טלפון: 054-2200008 ; מייל: michalstrugo@mfs-law.com
|