עשיתי בשביל אמא שלי בדיקות לגבי התנתקות מחברת תקשורת
מסתבר שאמא שלי משלמת על "שירות טכני פרימיום (שזה שירות טכני מרחוק)" ועל אימייל עם ענן של 25GB
מה הקטע? שאמא שלי בת 60, לא יודעת מה זה אימייל
והחליטו לשלוח לה חשבוניות לאימייל שהובילו אותה לשלם עליו
ואם לא הייתי מתקשר לבזק בינלאומי בשבילה, היא לא רק הייתה משלמת על זה 7 שנים (היא משלמת על זה מאז 2013) אלא היא הייתה
משלמת על זה כל החיים, פשוט מחוסר ידיעה הייתה משלמת על זה כל החיים
ניסיתי לדבר איתם לגבי זיכוי כדי לסגור את זה בינינו והם דחו, אני חושב שאפנה לעורך דין
|