שלום
הזמנתי מצעים באינטרנט
אחד הגיע פגום ואחד לא כמתואר באתר
שלחתי חזרה למוכר על חשבוני כי המוכר אמר שזה ההסכם שכתוב באתר
שאלתי -האם זה חוקי לעשות כזה הסכם? האם במקרה שהטובין שהוזמנו בעיתיים , עלות המשלוח חזרה צריכה לחול על הצרכן?
תודה מראש
לאה
היי לאה,
במידה והמוצר פגום על המוכר לספוג את עלות המשלוח. ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך. בברכה, ליאור חאיק, עו"ד מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים לוי אשכול 31, רחובות טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com