| הופעל מנוי בחברת תקשורת לפני 3 חודשים, סיפור ארוך אבל היה מצב שבו במקום לעשות מנוי חדש עם אופן תשלום אחר, הוצאה מהקפאה מנוי ישן עם פרטי האשראי של אבא שלי, זו רק התחלת הסיפור, ביום ההתקנה החלטתי לבטל את ההתנקה ואת כל העניין, אמרתי מפורשות למתקין (נציג החברה מבחינתי באותה עת) שאינני מעוניין בשירות ומעוניין לבטל, נאמר לי מהמתקין "בסדר" והשיחה הסתיימה, חודש לאחר מכן ראיתי חיוב של 99 שקלים, למרות שבפועל לא היה שימוש במנוי או התבצעה התקנה, הרמתי שיחה ולאחר שיחה עם נציגה זה עבר ל"טיפול" עברו כ10 ימי עסקים והרמתי שיחה בנוגע לביטול, מנציגה נמסר שזה עדין בטיפול, ולאחר שהתעקשתי היא הבטיחה שתעביר הודעה בהקדם האפשרי, לבסוף לאחר ששוב הרמתי טלפון, הועברתי לראש צוות שם כנראה, אמרה לי שחוייבתי כי המנוי "הופעל" וכי דברתי עם נציגה, ועל זה שילמתי על עצם ההפעלה ולא על השימוש, לאחר ריבים לא קבלתי מענה בנושא הזיכוי, קבלתי סמס שנותקתי משירות כלשהו מבזק בינלאומי, ספטמבר מגיע, ושוב אני רואה את אותו החיוב.
מבקש יעוץ האם יש הילה לתביעה? אגב לא קבלתי עד היום אפילו חשבונית אחת על העסקאות, גם לא למייל האלקטרוני.
|