בתאריך 6/8/20 קניתי זוג נעלי ריצה, לאחר כשתיים שלוש ריצות זיהיתי שישנו פגם כלשהו במבנה הנעל (לא נראה לעין אך מורגש בעת נעילת הנעל), פניתי לחנות בה נקנו הנעליים (קרה ביום ה16 לקנייה בגלל אילוצי עבודה ואי יכולת הגעה לסניף אך בזמן הזה הנעל כבר לא הייתה בשימוש) לצורך קבלת מענה בנושא, המוכרת בחנות לא זיהתה פגם אך הסכימה לעביר את הנעל לסוכן שמייבא את המוצר לסניף. לאחר מספר ימים הסוכן חזר בטענה שלטעמו אין שום פגם בנעל (אך ידוע בוודאות כי הנעל לא יצאה מהסניף במשך כל הזמן הזה וככל הנראה הסוכן הסתפק בבדיקה חיצונית של המוצר) והוא לא מוכן להפנות את הנעל למפעל לצורך תיקון או החלפה בזוג זהה. במקביל לזה השירות לקוחות של החנות מנסה למכור לי זוג מדרסי ג'ל בטענה שהם עלולים לפתור את הבעיה (כלומר להוציא עוד כסף בנוסף לנעל היקרה בגלל שהם לא מעוניינים לבדוק את הנושא לעומק).
איך אוכל לגרום להם לתקן או להחליף לי את הזוג נעליים הזה? (עדיף על פני זיכוי כספי אך האופציה לא נשללת)
|