| שלום,
לפני כשבועיים ניגשתי לסניף הקרוב אלי של הבנק בו אני מנהל את חשבוני עמ''נ למשוך כסף מהכספומט שמוצב בסניף (אחרי שעות הפעילות, בלילה).
כשהקשתי את הקוד הסודי הופיעה הודעת 'קוד שגוי'. הקוד היה נכון ללא ספק! לפיכך, לא היתה לי ברירה אלא לנסות שוב, עם אותו הקוד כמובן... ושוב, הודעה על קוד שגוי. בחוסר אונים ניסיתי למצוא פתרון, אך לא עלה לי שום רעיון, זה הקוד שלי בוודאות, (רכשתי באמצעותו בסניף 'אושר עד' יום יומיים לפני) ואין לי שום דרך להוציא כסף עם קוד מומצא! ניסיתי בפעם השלישית. הכרטיס נבלע והמכשיר הודיע שאיאלץ לפנות לסניף שלי עמ''נ לטפל בבעיה. אין צורך לתאר לכם את הצער ועגמת הנפש, זהו הכרטיס היחיד בו אני מחזיק ובלעדיו נגרם לי קושי תפקודי של ממש.
האם יש אפשרות לתבוע פיצוי מהבנק על עגמת הנפש והנזק שנגרם לי כצרכן? תודה!
|