| היי , לפני שבוע ביום שני הייתי בפגישת יעוץ אצל חברת קוסמטיקה , וחתמתי על הוראת קבע כדי שישמרו לי מקום כי היא אמרה לי שיש מקום אחרון ושאם אני לא אשמור אותו בשבילי אז יתפסו אותו מהר . אז אמרתי לה שכרגע אין לי את הכסף לשלם כי הפיקדון עוד לא שוחרר אז היא אמרה לי לעשות הוראת קבע רק כדי לשמור את המקום נתתי לה את הפרטי אשראי , יום למחרת (יום שלשי) ביקשתי ממנה לבטל את העסקה . עקב קורונה בעיות כספיות .מרחו אותי עד היום , אמרה לי שהמנהל אמור להתקשר אלי בימים הקרובים . חיכיתי ואז דיברתי איתה אתמול (יום ראשון) אמרה לי שהוא התקשר אלי בחמישי ולא חזרתי אליו . חשוב לציין שלא ראיתי שום שיחה , ודבר שני ביקשתי לבטל יום למחרת .
דיברתי הרגע עם המנהל אמר לי שהוא יפנה אותי לשירות לקוחות ויבדוק לי לגבי עמלת ביטול , שאלתי אותו מה זאת אומרת ? אמר לי שהוא לא יודע ושהוא יבדוק ויחזור אלי ביום רביעי . מה עושים במצב כזה ?
|