שלום,
ספקית אינטרנט מתחייבת לתת IP קבוע תוך 3 ימי עסקים.
חייגתי ביום הרביעי- הועברה פניית זירוז, הובטח ליצור איתי קשר, כלום.
דיברתי איתם ביום השישי, הועברה פניה נוספת לזירוז (יש מספרי פניות), כלום.
מתקשרת שוב, מיוזמתי, ביום השמיני - שוב העברה לזירוז- לא מוכן, מבקש להעביר אותי מיד לצוות המטפל, הנציגה לא יכולה, מבקש שהמנהל שלה יעביר לצוות המטפל- הבטיחה לחזור תוך חצי שעה- לא קרה!
מה אני יכולה לעשות בנידון?
קיים קושי של ניתוק מהשירות וביטול התשלומים- אין מספיק תחרות בשוק.
מצד שני- זה שירות ששילמתי בעבורו, והם מתחייבים לספקו תוך 3 ימים עסקים.
לא קבלתי את השירות שהובטח.
תודה מראש
|