רכשתי בגד ים דרך חנות שמפרסמת באינסטגרם והתשלום נעשה דרך ביט (אבל לא קיבלתי קבלה). הספק התחייב לספק את בגד הים תוך 14 ימים. בינתיים חלפו חודשיים אני מקבלת הבטחות חוזרות של "השבוע זה יגיע". וכמובן זה לא הגיע.
הבנתי שלא ניתן לבטל עסקה על מוצר שנתפר במיוחד בשבילי, אבל האם זה אומר שהספק יכול לעשות מה שהוא רוצה ולא לספק לי את המוצר? אין גבול לכמה זמן הוא יכול למשוך אותי? האם אין שום דבר שאני יכולה לעשות במקרה הזה?
או שהכסף אבוד...
תודה!
|