שלום רב,
מסרתי אוזניות לתיקון בתחנת שירות בחיפה (המעבדה בראשון לציון) ביום האחרון לתקופת האחריות.
לאחר מספר ימים התקשרתי לשאול מה קורה עם התיקון ונמסר לי שהמוצר התקבל לא באחריות כבר ועל כך אני אחויב בתיקון.
מסרתי שאני הבאיתי את המוצר לתחנת שירות בתקופה האחריות, אך טענו שזה הגיע אליהם רק לאחר מספר ימים.
לא מצאתי משהו קונקרטי לגבי זה באינטרנט - ולכן אני שואל פה.
האם מסירת המוצר בתחנת שירות זה כמו להביא את המוצר למעבדה? כי ע"פ ההגיון זה נראה לי שאם הבאיתי את המוצר לתחנת שירות בתקופה האחריות זה כאיול הפעלתי אחריות בוצרה תקנית.
אודה לתשובה,
אלכס.
|