אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

חידוש אוטומטי חוזה

  • מהן הזכויות של הצרכן מול חב' הסלולר?
    דורון | 06/07/2020 13:51

    שלום.

    יום אחד גיליתי שחב' הסלולר שלי משכה מחשבוני מידי חודש במשך כחצי שנה, סכום כפול מהמוסכם. לשאלתי למה? הם השיבו לי, כי הסתיים תקופה החוזה שלך ולא פנית אלינו לשם כריתת חוזה חדש, ואנו הודענו לך מראש שבתום התקופת החוזה המחיר יועלה. מדובר במאות שקלים.

    האם החוק לא מגן על הצרכן במקרה כזה? ואם כן, מהי האסמכתא לכך?

    תודה רבה


    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • חידוש אוטומטי חוזה
      ליאור חאיק, עו"ד | 08/07/2020 09:39

      מדובר בחידוש אוטומטי אסור ללא אישור הצרכן בגין עסקה לתקופה קצובה.

      אפשר להגיש תביעה קטנה ולדרוש פיצוי ללא הוכחת נזק.

      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: [email protected]

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • תודה לך. זה מופיע בחוקי החוזים או בחוק הגנת הצרכן?  לת 
        דורון | 08/07/2020 11:24

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

        • בסעיף 13א לחוק הגנת הצרכן
          ליאור חאיק, עו"ד | 10/07/2020 12:45



          ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

          בברכה,

          ליאור חאיק, עו"ד
          מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

          לוי אשכול 31, רחובות
          טל': 052-5475475; מייל: [email protected]

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
          מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
     

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
 
 
 
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק