| שלום
לפני כשבועיים רכשתי מאתר חברת "יאלי הוד – מוצרי רוקחות טבעיים" שלושה בקבוקונים של מוצר בשם "אבץ אוקסיד". המוצר עלה 45 ₪ והוספתי עוד 18 ₪ דמי משלוח. כשקיבלתי את החבילה גיליתי ששלחו "אבץ" ולא "אבץ אוקסיד" [כאן המקום לציין שאלה שני חומרים שונים לחלוטין בעלי שימושים שונים זה מזה]. התקשרתי לשירות הלקוחות והסברתי את הבעיה. הנציגה טענה שהיא לא מבינה מה הבעיה ביקשתי אבץ וקיבלתי אבץ. הסברתי לה שהזמנתי אבץ אוקסיד וקיבלתי אבץ רגיל וששני אלה הם חומרים שונים. הנציגה המשיכה להתעקש שדווקא קיבלתי בדיוק את מה שהזמנתי, אחרי ויכוח ממושך [תוך כדי זה שהנציגה קוראת לי "אדם לא נורמלי"], צילמתי את מה שקיבלתי ושלחתי לה וביקשתי להחזיר את המוצר. הנציגה ביקשה שאשלח בדואר רשום ואחרי קבלת המוצר יזכו אותי. אתמול, קיבלתי זיכוי על סך 45 ש"י בלבד [ללא דמי משלוח אלי וללא 19 ₪ דמי החזרת מוצר בדואר רשום]. מאחר שזה אינו מקרה בו קיבלתי את המוצר הנכון והתחרטתי, ומאחר שהטעות היתה שלהם, ומאחר שהטעות בגללה נאלצתי להחזיר את המוצר היתה של החברה, ביקשתי לקבל את מלוא הסכום [45 שח מוצר, 18 שח משלוח ו- 19 שח דמי החזרה = 82 שח]. הנציגה אמרה שזו המדיניות של החברה על פי חוק וסירבה להחזיר לי את עלות שני המשלוחים, ופשוט הפסיקה להתייחס להודעות שלי. האם יש לי כאן עילה לתביעה בתביעות קטנות?
תודה רבה
אוחנה מאיר
|