| אלונה שלום, בהתאם לפסיקת בית המשפט, יש לאפשר לצרכנים לפרסם ביקורת צרכנית על מוצרים, שירותים וחוויות, כאשר המגמה היא לא לראות בביקורת כאמור כלשון הרע. עם זאת, על ביקורת זו להיות הבעת דעת עניינית על חווית הצרכן, ולא השתלחות פרועה או שקרית שעלולה להפוך לפרסום דיבה או השמצה. ככל שהדברים שייכתבו על ידך יהיו יותר עניינים והוגנים, כך תקטן החשיפה לתביעת לשון הרע. מקווה שהייתי לך לעזר. בברכה,
תום שנפ, עו"ד
מנהל פורום לשון הרע
ה' באייר 39, ראשון לציון
טלפון: 050-8550611 ; מייל: office@schnapp-law.co.il
|