| היי ברשת מזון מהיר מאוד ידועה רץ בשנים האחרונות מבצע שבו בשעה שלאחר ההזמנה אתה יכול לסרוק ברקוד שמוביל אותך לסקר שאתה עונה עליו ואז מקבל קופון באס אם אס שמקנה לך מוצר חינם בארוחה הבאה ( תקף לחודשיים!!! )
הקופונים תקפים למימוש רק בהזמנה בסניף ( במסך המגע ), אז כשקניתי לפני כמה ימים בהזמנה מחוץ לסניף וראיתי שאין ברקוד וזה הזכיר לי את המבצע.
מה הבעיה?? הבעיה היא שהסניפים היו סגורים תקופה ארוכה בגלל הקורונה ובעצם גם פג תוקפם של הקופונים. הקופונים בשווי של בין 200 ל 280 שח. שתי הבעיות העיקריות שמרגיזות אותי הן: - שתקופה ארוכה הייתי מקדיש 5-6 דקות בזמן שבין ההזמנה לארוחה כדי לענות על הסקר - כמעט בכל ההזמנות הוספתי עשרות שקלים של הזמנות מיותרות ( בעיקר הרבה גלידות שהייתי מקפיא , אבל גם המבורגרים שהייתי מקפיא ואוכל כמה ימים מאוחר יותר), והוספתי את אותם עשרות שקלים כל הזמנה בידיעה שאני מקבל קופונים שאוכל לממש.
מאמין שהייתי ברור. שלחתי להם מייל וכנראה שקראו רק את ההתחלה, כי כפי שכתבתי בהתחלת המייל הזה כתבתי גם להם על ההפתעה שלי שלא היה ברקוד כשקניתי לפני כמה ימים, אז הם ענו לי שהמבצע הסתיים ואולי יחזירו אותו כאילו זה מה שהטריד אותו.
אז בהנחה שלא יחזרו אלי למייל הזה ואולי לעוד אחד שאשלח ליתר בטחון או שיגידו לי ״ אין מה לעשות״, האם יש לי איזשהן זכויות?
תודה רבה
|