בוקר טוב רעות,
בעת עזיבת עבודה יש לפנות לחברת הביטוח ולבקש להעביר את הפוליסות שהיו בבעלות המעביד לבעלותך. ישנם טפסים יעודים לכך (טופס הודעה על עזיבת עבודה וטופס בקשה לשמירת הכיסויים הביטוחיים ושמירת הזכויות לאחר עזיבת עבודה/טופס עזיבת עבודה והמשך הנחיות).
כמו כן, תדרשי לחתום על הוראת קבע על מנת לאפשר לחברת הביטוח לגבות ממך פרמיות ביטוח אם כאשר תוכלי לשוב לעבודה. כל עוד חברת הביטוח מכירה בכך שאבדת את כושרך לעבוד ממילא את משוחררת מתשלום פרמיות בפוליסות בהן קיים סעיף שחרור מתשלום פרמיות במקרה של אובדן כושר עבודה.
בפוליסות שאינן כוללות סעיף כזה תאלצי לשלם את הפרמיות בעצמך.
מדובר בהליך שגרתי וניתן לעשותו באמצעות סוכן ביטוח.
מאחלת לך רפואה שלמה.
בברכה,
מיטל ירון, עו"ד
מנהלת פורום דיני ביטוח
מנורת המאור 2 תל אביב
טלפון: 073-7893544, מייל: m@yaron.law
|