שלום רב,
אני עובדת כארבע וחצי שנים במקום עבודה המתאפיין בסביבת עבודה עוינת ובמנהל מתעמר.
לשמחתי הרבה, מצאתי מקום עבודה אחר.
עליי למסור למנהל מכתב התפטרות, כאשר החוק מחייב את העובד להודיע בכתב ולהגיש מכתב התפטרות רשמי. אין לי בעיה לכתוב את המכתב, אך נתקלת בבעיה לגבי אופן המסירה.
כיצד ניתן למסור מכתב התפטרות באופן רשמי ולקבל אישור שהתקבל, באם מדובר במנהל מתעמר? במסירה ידנית – יכול להכחיש שקיבל את המכתב.
אם אשלח אליו את מכתב ההתפטרות במייל - סביר שיטען כי לא קיבל אותו.
האם יש דרך חוקית להתפטר שבמסגרתה אוכל להוכיח, באם אזדקק, כי אכן מסרתי את המכתב מראש ובמועד הראוי?
חוששת כי מאחר ומדובר במנהל שמרע לי על בסיס יומי, יעשה הכול כדי לסכל את עזיבתי.
לתשובתך אודה,
טל
|