בתאריך 9.1.20 פרסמנו ביקורת בזאפ. הביקורת התייחסה לחנות רהיטים בה קנינו שולחן וכhסאות. להלן תמצית הביקורת: "אסור להתקרב!!!
בתאריך 16.9.19 קנינו שולחן אוכל וכיסאות.
כאן הבאנו תיעוד של שני תאריכים בהם הגיע אותו שולחן לא תקין ותיאור הבעיות בשולחן.
בהמשך, הבאנו תיעוד של טלפונים והבטחות להגיע בתאריך נוסף בו חיכינו לשווא מעל 7 שעות .
וסיכמנו ב"היום 9.1 כמעט 4 חודשים ממועד הקניה, השולחן עדיין לא הגיע. יחס נוראי!!!!!"
לא הייתה שום תגובה מהחנות לפרסום הביקורת, והם אף התעלמו מהודעות ששלחנו להם. לפני כחודש הגשנו תביעה קטנה בבקשה לביטול העסקה. בימים האחרונים מנהל החנות מאיים בהגשת תביעה בדבר לשון הרע והוצאת דיבה. האם יש לו עילה לכך? תודות
|