| אני מציע לחכות לסיום משבר הקורונה ואז לפנות לחדר הכושר ולבקש את ההחזר היחסי בגין המנוי שלא נוצל, כולל התקופה שבה נמנעה ממך האפשרות לקבל שירות. בכל מקרה, חדר הכושר אמור להציע לך שתי אפשרויות - הקפאת מנוי כך שהתקופה שבה לא השתמשת לא תיחשב ותקבלי אותה בחזרה או החזר כספי בגין התקופה בה לא נמנע השימוש. ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.
בברכה,
ליאור חאיק, עו"ד
מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים
לוי אשכול 31, רחובות
טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com
|