היי דינה, האם קיבלת התחייבות או אחריות כלשהי ? המון חברות שמוכרות מזרונים מתחייבות שאפשר להחליף אותו בתוך תקופה מסוימת אם הוא לא נוח. אם אין התחייבות דומה, אפשר לנסות ולטעון שמדובר באי התאמה לפי סעיף 11 לחוק המכר אבל הבעיה היא שהתחושה שלך סובייקטיבית, כלומר יכול להיות שהמזרון לא נוח עבורך אבל נוח עבור מישהו אחר, ולכן הטענה לאי התאמה מעוררת קשיים. ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.
בברכה,
ליאור חאיק, עו"ד
מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים
לוי אשכול 31, רחובות
טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com
|