הזמנתי מוצר שמגיע עם הובלה והרכבה. המוצר סופק לביתי כשהוא פתוח, מורכב לחלוטין ללא האריזה המקורית, בלי שיכולתי לראות איך מרכיבים. הראו לי את הקופסא שלו (כביכול) במשאית. יש שריטות ב-4 מקומות שונים, שימוש או הרכבה רשלנית. ישנה בעיה המצריכה טיפול של טכנאי, הופיע מהרגע הראשון.
בית העסק מציע לשלוח טכנאי ולהחליף את החלקים השרוטים. אני מעוניין לבטל את העיסקה כי יש לי חשש שהמוצר היה בשימוש או שיש בלאי מוסתר בחלקים הפנימיים שלו. האם יש לי פה קייס?
|