החוק מאפשר לשכיר לדרוש הוצאות שנועדו לייצר הכנסה. הבעיה היא שהגישה לשכירים היא שהמעסיק צריך לספק לך על חשבונו את כל מה שאתה צריך לצורך ביצוע העבודה. כך גם במקרה זה. הכי נכון לבקש מהמעסיק שיממן את המחשב שיהיה שלו, או שישתתף איתך ברכישה. אני מניח שאם תגיש דו"ח למס הכנסה כדי לקבל את ההוצאה הזו, זה לא יעבור בסופו של דבר. בברכה,
משה גבע, עו"ד
שותף ומנהל סניף תל - אביב
סלי אילון ושות' - משרד עורכי דין מיסים
יעוץ וליווי מקצועי ומשפטי בתחום המיסים
רח' הארבעה 28 ת"א
טל': 03-5084525; מייל: moshe@gevalaw.co.il
|