| נועה שלום זהו עניין פנימי של הבנק. כלל סביר שכנושא מסוים מטופל ע"י מחלקה אחת, הוא לא יטופל ע"י מחלקה/סניף אחר. בכל מקרה, אפשר גם לפנות לפניות הצביבור של הבנק ואם את סבורה שנעשה לך עוול, אז ניתן לפנות לאחר מכן, גם לבנק ישראל, פניות הציבור. מקווה שעלה בידי לסייע.
בברכה,
אסף מירוז, עו"ד
מנהל פורום דיני בנקאות
מרכז עזריאלי, המגדל המשולש, ק"28, דרך מנחם בגין 132/3 תל אביב
טלפון: 03-7266966 ; טלפון נייד: 052-6289900 ; מייל: amerozlaw@gmail.com
|