בחודש אוגוסט 2019 הוחזר ציוד (ממירים+שלטים) לחברת פרטנר עקב ניתוק שירות מצידי. בחודש ספטמבר התקבלה הודעה מהחברה כי עלי להחזיר ציוד נוסף .לאחר פניה למוקד בוצע בירור שבמסגרתו נאמר בשיחה עם נציגה 13.9.19 כי הציוד הוחזר והחיוב בעבור הממיר יתבטל . ומאז מסכת עינויים מול פרטנר שבסופה חוייבתי למרות הודעה זו בסך 750 ש"ח קיים תיעוד שיחה מול פרטנר אך למרות זאת הם מסרבים להחזיר את כספי .מה עושים עכשיו איך פונים הרי כל תביעה והליך יעלה יותר כסף מגובה הכסף שנילקח אני אובד עצות
|