| היי, אני בעל אתר אינטרנט המוכר דילים, אחת הלקוחות שלי שקנתה דיל אחד באתר וכבר קיבלה את השוברים לממש אותו, התחרטה על קנייה, פנתה אלינו במייל שהיא מבקשת שיחזרו אליה לגבי השוברים שנרכשו, כשחזרנו אליה ביקשנו מספר הזמנה על מנת לאתר את העסקה בקלות, מאז היא נעלמה, מסתבר שלאחר כיומיים היא ביצעה הכחשת עסקה בחברת האשראי, דיווחה שהשתמשו לה באשראי כגניבה וביצעו את החיוב. לויזה יש מדיניות שברגע שלקוח מבצע הכחשת עסקה להזמנה אינטרנטית הם מזכים ולא מעניין אותם פרטים. יש לציין, שיש לי מספר IP מהיכן בוצעה העסקה (ממכשיר הטלפון של הלקוחה) וכן כל פרטיה שלא ניתן לזייף כמו ת.ז. ופרטי אשראי מלאים עם 3 ספרות וכו', הכרטיס לא דווח כגנוב על ידי הלקוחה ולא הוגשה תלונה במשטרה, היא ממשיכה להשתמש בו כרגיל שזה עוד הוכחה שלא גנבו לה את הכרטיס ולא כלום, היא פשוט מצאה שיטה קלה לקבל החזר כספי, האם יש לי מה לעשות בנושא? חשבתי על להגיש תלונה במשטרה ואולי לנסות אפילו תביעה קטנה..
|