היי,
יש לי תרופה שאני נוהגת לרכוש מידי חודש מהיצרן .
בחודש שעבר היא אזלה אצלו ונאלצתי להזמין אותה מחברה שהוא קשור איתה ומספקת אותה באמצעות שליח.
כשהזמנתי מאותה החברה נמסר לי שהאספקה היא בכפוף למלאי הקיים.
מאחר ולא הייתה לי אופציה אחרת לרכוש את התרופה, קיוויתי לטוב.
יום לפני האספקה נשלח לי מיסרון שמאשר את פרטי ההזמנה שלי ונרשם שהאספקה היא בכפוף למלאי הקיים.
בסופו של דבר השליח לא הביא לי את התרופה שהזמנתי אלא תרופה אחרת.
כשפניתי לחברה בנושא נעניתי כי עליי לפנות ליצרן התרופה מאחר ולטענתה הוא אחראי למלאי.
זאת למרות שאותה חברה מחזיקה אצלה מלאי של התרופה ובנוסף שילמתי לה ולא ליצרן.
הסתבר לי בהמשך כי החברה פעלה כך מול לקוחות רבים שמצאו את עצמם מזמינים תרופה אחת ומקבלים תרופה אחרת.
לכאורה, אפשר להגיד שזה בעיה של מי שהזמין שהסכים להזמין בכפוף למלאי הקיים אולם האמנם כך?!
האם התנהלותה של החברה לגיטימית?
אם כן, מה בדיוק לא לגיטימי בהתנהלותה?
האם יש מה לעשות בנידון?
בתודה, ניבר
|