שלום, בתאריך 26/01/2019 שילמתי עבור הזמנה של כורסא וספה ביבוא מחו"ל. שתיהן ביחד בעלות של 2100 ש"ח. בקבלה מצויין התאריך וכתוב זמן אספקה תוך 30 ימי עסקים. בנוסף נקבע בע"פ סכום של 250 ש"ח עבור הובלה שישולם במזומן למוביל.
כשהמוצרים לא סופקו בזמן יצרתי קשר עם החנות והם אמרו לי שקרתה טעות והספה לא הגיעה במכולה לארץ. ביקשתי שישלחו לי את הכורסא ואשלם על ההובלה. וכשתגיע הספה ישלחו אותה בלי שאשלם על הובלה נוספת. הביאו לי את הכורסא ושילמתי על ההובלה. במשך הזמן עד היום כל פעם דיברתי איתם וטענו שהמכולה תגיע לארץ תוך כך וכך זמן, ולא הגיעה. שוב ושוב. נכון להיום 17/11/2019 הם טוענים שהמכולה עדיין לא הגיעה לארץ. ביקשתי מהם שיעדכנו כשהספה מגיעה ויתנו לי פיצוי כספי. הם טוענים שהפיצוי שהם מביאים לי זה שאני לא משלמת עוד פעם על הובלה. אף על פי שלדעתי מכתחילה אני לא אמורה לשלם פעמיים על הובלה בגלל שאחד המוצרים שהזמנתי לא הגיע בזמן. האם יש חוק כלשהו לגבי מוצר שלא סופק בזמן באופן כל כך משמעותי?
|