שלום, בצעתי הזמנה טלפונית של שמן לטיפול בכאבים כרוניים.
השמן הנ"ל מיוצר מחומרים טבעיים ולא מוגדר כתרופה.
יום לפני קבלת המשלוח פרטי ההזמנה אושרו בכתב ע"י המוכר.
כשקיבלתי את המשלוח ראיתי שהאריזה שלו קרועה על גבי האריזה היה רשום השמן שהזמנתי אך בפועל היה שמן אחר.
השליח הפנה אותי לשירות לקוחות לברר את הענין. שירות לקוחות אמר כי במידה ויאספו ממני את הסחורה לא בטוח שאקבל בהמשך את המוצר שהזמנתי .
למרות שהסכמתי לכך לא הגיעו לאסוף את המוצר ולא מתייחסים לפניותיי. בצר לי, פניתי לחברת האשראי וביקשתי לבטל את העסקה.
חברת האשראי סירבה בנימוק שאין כשל בתמורה ולכן היא מנועה מלהתערב.
לאחרונה הסתבר לי שיש עוד לקוחות שקרה להם בדיוק אותו הדבר : הזמינו מוצר אחד קיבלו מוצר אחר.
שאלות: 1. האם יש כשל בתמורה?
2. כיצד מומלץ להתנהל מול חברת האשראי ? 3. כיצד מומלץ להתנהל מול המוכר ?
בתודה,
תילתן
|