לאחר שמצאתי סדק במסך המחשב (למרות שהמחשב מעולם לא נפל או קיבל מכה)
פניתי לראשונה אל מעבדת CPM בתאריך ה14/7 על מנת לקבל הצעת מחיר להחלפת מסך ונמסר לי כי אין את החלק במלאי ולכן זמן התיקון אינו ידוע.
בתאריך ה20/7 ביצעתי פנייה שנייה ונרשם לי שהחלק זמין במלאי הצעת מחיר ושזמן התיקון היינו עד 10 ימי עסקים (לפי ההודעה ההצעה תקפה ל14 יום).
בתאריך ה26/8 הכנסתי את המחשב לתיקון כאשר נאמר לי שהחלק נמצא במלאי
בתאריך 27/8 לאחר ששילמתי ראיתי הודעה שיש המתנה לחלק (כלומר החלק לא נמצא במלאי והוא הוזמן).
כאשר התקשרתי למעבדה בתאריך 28/8 נאמר לי שתמיד מזמינים את החלקים מלנובו העולמית וכאשר היה חסר במלאי למעשה היה חוסר בלנובו העולמית.
בתום 10 ימי עסקים בתאריך 8/9 נגשתי למעבדה במטרה לבדוק מדוע התיקון לא הסתיים (וביקשתי את המחשב, ביטול עסקה והחזר כספי) נגשה אלי ספיר אשר הציגה את עצמה כמנהלת שירות לקוחות וטענה שבזמן קבלת הצעת המחיר החלק היה במלאי ושהכנסתי אותו לתיקון החלק כבר לא היה במלאי והיה צריך להזמינו שוב כמובן שביקשתי את זה בכתב היא לא הסכימה.
בשלב זה המחשב אצלי לאחר ביטול העסקה
ומבירור שנעשה מול המועצה הישראלית לצרכנות "יש עילה לתביעה נזיקית כנגד בית העסק שאצלו הופקד המחשב, בגין הטעיה לגבי מועד ביצוע התיקונים ובגין הנזק הכלכלי שנגרם בעקבות העייכוב ואי התיקון של המוצר"
לאחר הבירור ניסיתי ליצור קשר פעם נוספת עם המעבדה בתאריך ה-10/9 והסברתי את הסיטואציה לעינב סער נציגה הטלפונית על מנת שנוכל למנוע את אי הנעימות והטירחה שבהליך משפטי אך למרות ההבטחה שהיא תבדוק את הנושא ותחזור אלי, לא שמעתי ממנה או מאף אחד מטעמם.
על מנת לוודא שהמסר הועבר שלכתי גם מייל למעבדה בעל ממל דומה להודעה זו ונענתי תוך מספר דקות כי "חברת סיפיאם שירותי מחשוב הנה מעבדת קבלן משנה של לנובו
תלונתך התקבלה והועברה לגורמים הרלוונטים לעיון והמשך טיפול
ייצרו עמך קשר בהקדם האפשרי (ככה"נ בתחילת השבוע הבא) "
אך אף אחד לא חז אלי.
בשלב זה אני מרגיש שאין לי ברירה אלא להגיש תביעה.
האם ניתן להגיש תביעה זו בבית משפט לתביעות קטנות?
במידה וכן כיצד מחושב סכום התביעה? (חשוב לציין שהשבר במסך פוגע באופן מהותי בשימוש במחשב)
בתודה מראש, בז נוביק
|