ביצעתי רכישה של שירות פרימיום באפליקצייה דרך גוגל שמתחדש כל חודש בעלות של 3 שקלים . להפתעתי גיליתי בחיוב של הויזה ביום למחרת , שחוייבתי ב 5 שקלים שאין עליהן שום פירוט . פניתי לגוגל שאין שום דרך לתקשר איתם חוץ מבקשה לבירור באתר שלהם .
ללא יכולת לפרט , אין מייל לפנות אליו , אין טלפון .
פשוט בלתי נגישים בצורה פשועת כי מצד שני הם מחזיקים בפרטי כרטיסי אשראי של מאות אלפי אם לא מיליוני צרכנים ישראלים .
כמובן שבבירור הם טוענים שאחד מבני המשפחה שלי השתמש לרכוש משהו נוסף .
אבל אין לאף אחד גישה לחשבון שלי בגוגל , ונגיד שכן , מה הם קנו ? בבקשה שמישהו יגיד לי .
סתם רמאות . בנוסף הם פוגעים בזכויותיי הצרכניות בצורה קשה כי אני לא מצליח להסיר את פרטי הכרטיס שמעודכן בחשבון שלי , מבלי שאעדכן כרטיס חדש .
אבל אני לא רוצה לעדכן כרטיס חדש , כי הגנבים האלה רק מחכים לזה .
אני בטוח שיש חוק נגד שמירת פרטי אשראי של לקוחות , ועוד כשהם מבקשים להסיר .
אני רוצה לתבוע אותם על גניבה של 5 שקלים ובנוסף בפגיעה בזכויות הצרכניות שלי כשהם לא מאפשרים לי להסיר את פרטי כרטיס האשראי . האם תביעה זאת נראית כלגיטימית ?
|