שלום רב, שלחתי טיולון חדש שעדיין בשנת האחריות שלו (נרכש לפני פחות משנה) לתיקון בעקבות גלגלים חורקים, הטיולון היה שמור מאוד ונקי, וכשמסרתי אותו לתיקון ברשת שממנה רכשתי את הטיולון (רשת גדולה ומוכרת) הבאתי את הטיולון כשהוא עטוף בניילון נצמד של מעבר דירה על מנת לשמור על הטיולון שלא יקבל שריטות,
לחרדתי הרבה, כשבאתי לאסוף את הטיולון מהתיקון הטיולון הגיע ללא הניילון הנצמד וכשהוא ממש שרוט ומלוכלך, אני ממש לא מזהה את הטיולון שלי, לדעתי היבואן או הספק שאליו שלחו את הטיולון לתיקון התבלבל ונתן לי טיולון של מישהו אחר למרות שמדובר באותו הדגם ואותו הצבע, הטיולון שאני נתתי היה טיולון נקי ושמור ועטוף בניילון נצמד ואני קיבלתי טיולון שרוט ומלוכלך וללא הניילון הנצמד, מנהל הסניף ביצע בדיקה מול היבואן או הספק שמבצע את התיקון, שם נטען שזה אכן הטיולון שלי, מנהל הסניף וגם שירות הלקוחות של הרשת לא מצליחים לתת לי תשובה לשאלה מדוע הניילון הנצמד ששמתי לטיולון הוסר במהלך התיקון (עטפתי רק את גוף הטיולון ולא את הגלגלים ולא היה כלל צורך להסיר את הניילון על מנת לבדוק / לתקן את הגלגלים),
אני מרגישה ממש מצוברחת מהמצב, רכשתי את הטיולון ממיטב כספי ובסך הכל שלחתי את הטיולון לתיקון בעקבות גלגלים חורקים אך קיבלתי בחזרה טיולון שעבר התעללות, לא צילמתי את הטיולון לפני שמסרתי אותו לתיקון כי מי היה מאמין שדבר כזה יכול לקרות, האם אני יכולה להגיש תביעה כנגד הרשת שלה מסרתי את הטיולון לתיקון שיפצו אותי בטיולון חדש? האם אני יכולה לדרוש שיסתכלו במצלמות האבטחה וייראו שאני נתתי טיולון עטוף בניילון נצמד וקיבלתי טיולון שאינו עטוף בניילון נצמד? מה אני יכולה לעשות? בתודה מראש,
|