לאחרונה שמתי לב שיש איחור קבוע של חברת דן בתחנה מסויימת. הקו תמיד מאחר ולא מסונכרן עם מה שמופיע באתר ולא באפליקציה. עקב כך אני תמיד מאחר לעבודה (זה הקו היחיד שמגיע לעבודה שלי). האם יש כאן מקום לתביעה ייצוגית נגד חברת דן?
בר,
אנא ראה תשובתי מטה העוסקת בדיוק בנושא זה. אגב, אני סבור כי ייצוגית בנוגע לדן הוגשה. בברכה, עמירם טפירו, עו"ד מנהל פורום תביעות ייצוגיות בית אמות משפט, שד' שאול המלך 8, ת"א טל': 03-7556999; מייל: amiram@tab-law.co.il