מקרה זה הוא נוגע לתחום החוזים ולכן ההחזר צריך להיות "השבה בעין" כלומר; בהנחה ונתוני השאלה נכונים על החברה להחזיר את מלוא התמורה ולקבל את הנעל הפגומה בחזרה (לחילופין להחליף לנעל תקינה שלא מתקלפת אחרי יומיים). אם החברה פועלת בניגוד לאמור ייתכן ויש כאן עילת תביעה. אם זה קורה באופן גורף ייתכן ויש כאן עילה לתביעה ייצוגית. כמובן, שיש לבחון נתונים רבים נוספים הקשורים לשאלה זו, והמסתמך על האמור בתשובה זו עושה זאת על דעתו בלבד. בהצלחה,
אבי קיסוס, עו"ד
מנהל פורום צרכנות
שלהב 117 ספיר, ערבה תיכונה
טל': 073-7274466; מייל: info@ayk.co.il
|