לפני כשנה ניידתי את הקו טל' שלי לחברה אחרת. החבילה הקיימת הייתה בתשלום חודשי של 35 שקלים. ביום למחרת התקשר נציג החברה שאותה עזבתי והציע תשלום של חבילה זהה תמורת פחות כסף בתנאי שהסים שלהם עדין איתי. הסכמתי והמספר נויד בחזרה. למעשה מי שענה לטל' לא היה אני, והנציג כלל לא ביקש לוודא אמצעי תשלום או פרטים אישיים כלשהם. אלא שכרטיס האשראי כבר היה מבוטל. אחרי 3 חודשים בערך הקו נותק עקב אי תשלום וניידתי שוב את המספר- כמובן שהזנחתי את המצב. מאז עברו עוד כ- 7 חודשים והחוב של ה- 3 חודשים טפח באמצעות שלל הוצאות נוספות לכמעט אלף שקלים, כשהעורך דין פירט בפני את החוב, הוא הזכיר שלא הייתה כל הוזלה בחבילה- כמובן שעל ההוזלה אני יכול רק לדבר מהזכרון שלי וגם את זה- שמעתי ממישהו אחר שהיה במקרה מי שענה לטל' באותו הזמן. ההוזלה המוצהרת שאותה הם מכחישים היא סה"כ של 6 שקלים שהפכה את החבילה לזולה יותר מהזו שאליה בחרתי לנייד את המספר כשכרטיס האשראי עוד היה פעיל. השאלה שלי היא כזאת- מכיוון שאין לי הוכחה להוזלה- הם יטענו שהחוב שנצבר מוצדק. ולכן הפרתי את החוזה באי תשלום ולכן מותר להם בכלל לא לספר לי שיש לי חובות ולתת להם לטפוח. איך אני מתחמק מהתשלום המנופח- ובכלל מוכיח שהייתה הוזלה במחיר והם הראשונים שהפרו את החוזה? לי לפחות ברור שלא היה לי כל הגיון לחזור לחברה הזאת אילולא ההוזלה.
|