| רוני שלום,
כידוע לך, מחירי המוצרים/שירותים בכל תחום נגזרים מכוחות השוק (היצע וביקוש) וכן מגורמים נוספים (מוניטין, ניסיון, מקצועיות, חוזק מותג וכיוב').
בכל תחום, כמו גם בתחום המוסכים ישנם פערים בתמחור שעות עבודה, חלפים וכיוב'.
הכרעה האם ביטוי כזה או אחר מהווה לשון הרע נעשית על ידי בית משפט כאשר המבחן הוא אובייקטיבי ולא סובייקטיבי, כלומר, הפגיעה הסובייקטיבית של הנפגע אינה מהווה שיקול בהכרעה.
בית המשפט בודק האם הביטוי שפורסם עונה להגדרת החוק של לשון הרע. לעניין הפרסום במרשתת - בתי המשפט קבעו כי פרסומים ברשתות החברתיות השונות מהווים פרסום לכל דבר ועניין.
בברכה,
אורי שורר, עו"ד
מנהל פורום לשון הרע
יחזקאל קויפמן 2, תל אביב
טלפון:03-6005555 ; מייל: ori@gkl.co.il
|