| ברצוני להתלונן על עגמת הנפש שחוותי ממחלקת המכירות שלכם.
בתאריך ה20/09/14 יצר איתי קשר סוכן בשם חיים כדי להציע לי תכנית
הצטרפות
הכוללת: טלוויזיה ,אינטרנט וטלפון .
במסגרת התכנית הובטח לי טלוויזיה הכוללת את כל הערוצים,אינטרנט 100
מגה
הכולל תשתית +ספק ,וקו טלפון
ללא הגבלה למשך 3 חודשים במחיר של 199 ₪ .
ובנוסף לכך הובטח לי זיכוי של 50 ₪ בחודש הראשון לאחר מכן המחיר
התעדכן ל282 ₪.
באותה התכנית למעט ערוצי השפות.
לאחר 6 חודשים הצטרך לשלם
לספק 20 ₪ נוספים.
לאחר שסוכמו הדברים נשלח מרכיב אלי כדי לבצע את ההתקנה בין השעות
12:00-15:00.
בשעה 14:45 התקשר המתקין כדי להגיד לי שיש לו עיכוב של שעה וחצי,לאחר
שהסברתי לו שאיני יכול לחכות עוד שעה וחצי הוחלט להעביר את ההתקנה למועד אחר.
לאחר מכן התקשר אליי הנציג חיים כדי לקבוע מועד אחר להתקנה לאחר מכן
הוסכם שהמתקין יבוא ב28/09/14 בין השעות 07:00-10:00 ברצוני לציין שזה השעות
היחידות שהסכמתי לקבל את הרכיב ועל סמך זה הסכמתי לקבל את ההתקנה .
כמובן שגם בתאריך הזה אף אחד לא הגיע והמתקין התקשר אליי רק בשעה
12:15 כדי להודיע לי שיגיע יותר מאוחר למרות שהסברתי לו שנקבע מועד מ7:00-12:00
מה שהשאיר אותי מחכה שעתיים ורבע ,וכמובן שאף אחד לא
טרח להגיד לי שהמתקין מתעכב .
לאור העובדות הנ"ל התקשרתי לשרות לקוחות כדי להודיע להם שאני
רוצה פיצוי כחוק על הזמן שחייכתי ללא הודעה של המרכיב על איחור /ביטול .
תגובת הנציגה הייתה סירוב לתת פיצוי לטענתה איני מנוי פעיל! ולכן איני
זכאי לקבל פיצוי עקב איחור של המתקין.
כעבור מספר ימים יצר איתי קשר הסוכן חיים שברצוני לציין שהציג עצמו כמנהל
מחלקת התקנות מה שבדיעבד התברר כשקר ,(למרות שסוכן מכירות אמור להציג את עצמו
כסוכן מכירות בתהליך ביצוע מכירה ).
במהלך השיחה בינינו התנצל על עגמת הנפש שחוויתי לאחר מכן סיכמנו ויפצה אותי על סך 150 ש"ח.
היום 05/10/14 היגע מתקין כדי להתקין ,
במהלך ההתקנה המרכיב טען שסיכמתי
עם הסוכן על 2 ממרים למרות שפועל
סוכם על 3 ממרים .
לאחר שלא הסכמתי איתו חזר אלי מנהל מהמכירות של הוט ולטענתו אין בכלל
דיל כזה ואין.
ושאני יצטרך לשלם על הספק מהחודש הראשון כמובן מה שלא סוכם .
לאחר שהסברתי לו שיש בידי הקלטות ,ומסמכים שמעידים על כך היסכם לתת לי
את מה שסוכם.
ברצוני לציין שהברתי לו שאיני חותם על התקנה עד שאין בידי חוזה
שבו או מאשר את ההסכם שלנו כדי שלא יוצר שוב חילוקי דעות, לאחר דין ודברים הסכים איתי על כך שישלח לי חוזה חדש והעביר אותי לנציג אחר כדי שזה יעשה את מה שסוכם בינינו.
אותו סוכן דיבר איתי וביקשתי ממנו לשלוח לי את החוזה כדי לחתום על ההתקנה ולשחרר את המרכיב.
לטענתו אינו במשרד וכשיגיע למשרד ישלח לי את זה.
כמובן שלאחר מכן התקשרתי מספר פעמיים ללא מענה.
לאור עובדות אלה ולאחר שהתקשרתי לשרות לקוחות והמתנתי כ40 דק ולאחר שהסברתי שיש בידי חוזה שנשלח לי בפקס עם כתב ידו של הסוכן עם לוגו של החברה,
תשובתה של הנציגה "אתה יכול לתבוע מי יודע אולי אתה זה שכתבתה את החוזה".
החלטתי לצאת מהעבודה שוב ולהפסיד עוד יום עבודה שלם כדי להחזיר למתקין את הציוד שלו
אשמח לתושבתך בנושא
|