| בחודש דצמבר 2013, חב' גולן טלקום פתחה במבצע הן ללקוחות חדשים, והן ללקוחות וותיקים, לחבילה שהייתה עד אז ב-99 ש"ח/חודש למחיר של 60 ש"ח/לחודש למשך שנה.
בקשתי הייתה לעבור – כפי שהיה ניתן- ממסלול בעלות של 99 ₪/לחודש למחירו העכשווי – 69 ₪/לחודש
לא קיבלתי - וכך גם כלל לקוחותיה של גולן טלפום, הודעה ולא ידעתי עד לרגע זה על כך שהיה ניתן לעשות זאת רק בחודש דצמבר 2013 - הדבר פורסם אך ורק באתר החברה.
מובן שמקרה זה הינו בעיניי חמור בכך שניצלו את אי-ידיעתי (וכך כנראה של לקוחות רבים אחרים שלא ידעו/יכלו לבדוק באופן תדיר את המבצעים באתר החברה- עולים חדשים, מבוגרים, בעלי מוגבלויות) ע"מ לגבות מחיר כמעת כפול על אותם שירותי תקשורת,
ואינו מתקבל בגדר "פספוס מבצע על מוצר חדש":
שני לקוחות של אותה חברה, באותם תנאים – לקוחות וותיקים ,מקבלים את אותם שירותים – גלישה, שיחה,
במחירים
שונים בתכלית! (59 ₪ לעומת 99 ₪)
האם יש מקום לתבוע את גולן טלקום ?
תודה !
|