| שלום רב,
בנובמבר 2012 הצטרפתי לחבילת "בנדל" של נטוויז'ן עם בזק. בשיחה עם איש המכירות של נטוויז'ן נמסר לי כי החבילה כוללת ספק + תשתית וכוללת קבלת ראוטר ללא תשלום באופן של חיוב-זיכוי. עוד נמסר לי, כי החבילה הינה ללא התחייבות (!!) וכי ניתן להתנתק בכל העת ללא תשלום (!!).
יצוין כבר כאן, כי לא נמסר לי מעולם כי אני נדרשת לקנות את מכשיר הראוטר. בנוסף, פרטי כרטיס האשראי שלי נמסרו לנטוויז'ן בלבד! (לא היה קשר טלפוני כלל מול בזק חוץ מקביעת מועד לחיבור בבית).
החודש לפתע קיבלתי חיוב מבזק - תשלום על התשתית בנפרד + חיוב על ראוטר.
בשיחה עם נטוויז'ן התגלה כי החבילה הסתיימה כעבור שנה והחיובים ממשיכים במכל חברה נפרד. למותר לציין כי החיובים עולים בהרבה על החבילה שהוצעה לי בשנה שעברה.
התקשרתי לבזק על מנת להתנתק מהשירות בכלל (לא מעוניינת בחיבור לאינטרנט בבית). להפתעתי, אמרו לי שאני "קניתי" את הראוטר ולכן אמשיך לשלם עליו 20 ש"ח בכל חודש עד שיחלפו שנתיים מיום "הרכישה".
כלל לא ברור איך הגיעו פרטי כרטיס האשראי שלי לידם כשלא אני ביצעתי את ההתקשרות מולם.
מסתבר, שנטוויז'ן העבירו את הפרטים שלי אליהם.
בזק אמרו שינתקו אותי מהשירות (לא לפני שאיימו עלי שהם והוט הם היחידים בשוק ושאם ארצה להתחבר אחוייב בדמי חיבור מחדש).
עוד טרחו לציין פניי, כי החיוב עבור הראוטר ימשיך גם ללא חיבור לאינטרנט!!! ושאי אפשר להחזיר אותו לבזק!!
אשמח לחוות דעתכם - מעולם לא נמסר לי שאני קונה ראוטר, לא חתמתי על כלום. להפך, צויין בפניי בפירוש שאני יכולה לצאת מהעיסקה בכל העת ללא תשלום!
מעולם לא נמסר לי כי אם אנתק את החיבור לאינטרנט אמשיך להיות מחוייבת בתשלום חודשי של 20 ש"ח!
אני בטוחה שיש עוד רבים כמוני.
|