| לפני כחצי שנה רכשתי רכב חדש,יום לאחר מיכן גיליתי שיש על כל החלונות שריטות,חלקם בולטות וחלקם פנימיות(בתוך החלון) הפנו אותי למקום המסירה שאכן אישר לי שיש פגם ואמר שייצרו איתי קשר.לאחר חודש שלא חזרו אליי פניתי שוב וניסתי להגיע לפשרה,אמרתי שלא בהכרח אני רוצה ש"יפשיטו "לי את האוטו כמה ימים אלה שיתנו פיצוי הולם..שוב משכו אותי שלושה שבועות לא הגענו לעמק השווה ואמרתי שאני רוצה שיחלפו לי את החלונות וגם אקבל פיצוי על ירידת ערך.הסוכן אמר שהוא מעביר את הטיפול לשרות הלקוחת ושאחכה לתשובה..אחרי חודש בדקתי מה קורה עם הפניה,אמרו שאין פנייה כזו..שוב דיברתי איתם וסגרנו על שלושה טיפולים ואחרי שבועיים הם מתנערים ממני
ומתייחסים בזלזול.
מה ניתן לעשות??
|