| היי, אני מעוניינת לשאול לגבי 2 חברות...:
1. הייתי בחברת הוט מובייל ועברתי לחברה אחרת, הוט מובייל המשיכו לגבות ממני כספים משום מה גם אחרי ההתנתקות ומה גם שהסכומים אינם תואמים כלל את המסלול בו הייתי, חיובים משתנים שאין לי מושג איך הם מגיעים לסכומים הללו, לאחר שבדקתי את חיובי האשראי שלי וראיתי זאת (אני לא בודקת כל חודש, טעות שלי כנראה...) בדקתי בחודשים קודמים וראיתי שאכן אף פעם לא הפסיקו לחייב.
משיחה עם נציגה נאמר לי שיטפלו בזה ועליי לחכות כחודש, עד לחיוב הבא של האשראי על מנת שיחזירו לי את כספי (!!), הזיכוי שקיבלתי אחרי חודש הינו חלקי והם ממשיכים לחייב אותי!
הבנתי שקורים להם הרבה מקרים של חיובים כפולים, האם ישנה עילה לתביעה ייצוגית בנושא?
2. עברתי לחברת יו פון ומאז המעבר יש לי בעיות של שיחות נכנסות, יש שיחות ממספרים ספציפיים שלא מגיעות אליי, נאמר להם שאיני זמינה. התחברתי אליהם לפני 3 שבועות.
פניתי לנציגי החברה יום אחרי ההתחברות מצדם נאמר לי שזה בטיפול ויחזרו אליי לאחר 3 ימי עסקים, פניתי אליהם שוב לאחר שבוע וניתנה לי אותה תשובה... כמובן שעדיין לא טיפלו בבעיה ולא חזרו לעדכן אותי.
האם ישנה עילה?
תודה רבה?
|