אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

תיק פגום

  • מוצר פגום שהחברה לא נותנת מענה עבור החלפתו/החזרתו
    רינת | 22/06/2009 14:15

    רכשתי בינואר 2009 תיק מרשת סקאל, לאחר כחודש-חודשיים גיליתח שהכיס הפנימי לא תפור. פניתי לחנות ואמרו לי שזה בטיפול, רק לאחר חודשיים מרגע הטיפול ולאחר ש"הרמתי" צעקות בחנות, רק אז העבירו את הטיפול למנהל שירות לקוחות.המנהל אמר שאין מה לעשות אלא לתפור את התיק. זה ממש לא מקובל ,כיוון שהתיק היה פגום ואני מעונינת בחדש. מה עושים? אייך אני משיגה הפרטים של מנכ"ל הרשת על מנת שאפנה אליו את תלונתי?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • תיק פגום
      עו"ד יקי רנד | 26/06/2009 16:40

      מוטב היה כי היית מגלה הפגם בשלב מוקדם יותר, ולא לאחר חודשיים, אולם גם כך, במידה והחנות מכירה בפגם, יש מקום לאפשר לה התיקון, אלא אם כן התיקון ייפגע במראה התיק.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
     

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
 
 
 
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק