אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

הצעות לפתרון

  • האם יש לי עילה לתבוע את חברת רונאר?
    ורד צירקלביץ | 21/06/2009 19:46

    לפני כשבועיים נערך בקניוני עזריאל מבמצע סטוקדיי במשך 4 ימים מיום רביעי יום הרכישה עד יום שבת,נכנסתי לקניון חולון כדאי לרכוש חולצה לבן זוגי ,בכניסה לחנות רנואר -מן הוצגו על שולחנות בגדים אשר משתתפים במבצע למשל 2 חולצות לגבר ב129 ש"ח , לא מצאתי בחוץ אז נכנסתי לחנות ונעזרתי במוכרת שנתנה לי חולצה שמצא חן בעיני וכששאלתי האם החולצה משתתף במבצע נאמר לי שלא רק מקבלים 30% הנחה מהמחיר המלא ,שילמתי על המוצר ללא שום בעיה. יומיים לאחר הקניה נכנסתי לקניון השלום בת"א ונוכחתי לתדהמתי כהמוצר שרכשתי במחיר מלא ברשת רנואר בחולון נמצא בקניון השלום במבצע 2חולצות 129 ש"ח , חזרתי לחנות בקניון חולון לאחר יום לאחר סיום הבמצעים ושאלתי את האחראי איך קורה דבר כזה והוא לא ממש האמין עד שהתעקשתי שיברר מול החברה בקניון השלום לאחר ברור התברר הפשלה והמוכר ביקש פרטים על הקניה ואמר נהיה בקשר . לאחר שבועיים ללא מענה מהחברה יזמתי קשר לשרות לקוחות של רנואר שהבטיחו במענה הקולי לחזור לא יאוחר מ48 שעות , לאחר יום חזר אלי טלפונית מר משה שוקרין אחראי שרות לקוחות של רנואר ,פרסתי לפנו את טענותי והבטיח לברר את בעיה, מר משה חזר לאחר שעתיים טלפונית והטיח בי אשמות וחוסר אונים, לטענותן אני אשמה שלא ידעתי שהחולצה במבצע שהמוכרת ששאלתי על המבצע לא חייבת לדעת ממנו ושאין שום דרך לפצות או לעזור ללקוחה שקונה הרבה מחברת רנואר אני ממש מושפלת מאוכזבת שהעניין הזה כבר לא עניין של החזר כספי שמגיע לי זה רק השרות הכושל של החברה ! השמח והודעה לך על הפניה שלי עלייך

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • הצעות לפתרון
      ויקי | 22/06/2009 11:52

      שלום לך, ראשית, וסליחה על ההערה המקדימה מראש, אך מאוד מאוד מסובך לקרוא את הודעתך, אשר כתובה ברובה ללא פסיקים ונקודות. לגופו של עניין, יש לפנות במכתב מסודר להנהלת הרשת, לפרוס את המקרה בצורה מכובדת תמציתית ולדרוש את הפיצוי שמגיע לך, קרי את ההפרש שבין המחיר ששילמת לבין המחיר שהיה עליך לשלם. המכתב, כאמור, ירשם להנהלת הרשת, עם העתק למועצה לצרכנות ו/או כל גוף אחר שנראה לך רלוונטי. בהצלחה

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

    • מושפלת ומאוכזבת...? קצת מגזימה בתיאורים....
      שלומי, ערד | 23/06/2009 14:27

      אני מבין את חוסר שביעות הרצון שלך מהחברה,אין ספק שנעשתה כאן טעות אך בחישוב פשוט יוצא שע"פ המבצע של 2 ב-130, חולצה אחת עולה 65 שקלים בעוד שאת החולצה שקנית מחירה היה ב-30 אחוז פחות ממכירה המקורי. חישוב מהיר, ע"פ שיעור של עלות חולצה ברנואר (בין 100 ל- 130 ש"ח בדר"כ) יוצא שההפרש הוא בסביבות ה-30 ש"ח. עכשיו תשאלי את עצמך אם כל הטירחה ,המכתבים והטלפונים שאת עושה- אכן שווים 30 שקלים...? אני חושב שמכתב מתומצת לחברה יעשה את שלו ואם לא- תמשיכי הלאה. הזמן שלך יותר מידי יקר ורנואר הם גם ככה חברת בגדים בינונית ומטה שלא שווה שום מאמץ של התייחסות. ובעצם הבאת דברייך לכאן-רנואר הפסידו גם אותי כלקוח שלהם לאחר שקראתי את דברייך. טוב מאוד וחשוב אם תעלי את זה בפורום המועצה הישראלית לצרכנות למען יראו ויראו.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • טענותייך מוצדקות נופלות לאוזניי ערלות
        אור | 23/06/2009 16:30

        אני מזדהה איתך לגבי המקרה. כנראה שהמגיבים הקודמים לא ממש הבינו את הבעיה. אולי תחילה הפריע לך חוסר הסנכרון בין חנויות הרשת אך בהמשך לאור חוסר ההתייחסות והזלזול מצד רשת רנואר הדרישה שלך היא לכיון עוגמת הנפש. לפי דעתי חב' רנואר אחראית יל המוכרות שלה ואלה מצידם חייבות לספק לנו מידע אמין ואם כבא נתגלתה טעות הם מחוייבים להחזיר לך את ההפרש. לדעתי אם יש לך מעט זמן פני לבית משפט לתביעות קטנות ורק משום החוצפה שלהם לזלזל בלקוחה.

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

        • טענותייך מוצדקות נופלות לאוזניים ערלות  לת 
          אור | 23/06/2009 16:31

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
          מסך מלא השב

        • לאור תגובה מורד
          ורד | 23/06/2009 21:49

          אור זה בדיוק הכוונה שלי , הזלזול של אחראי שרות לקוחות של רנואר . זה פשוט אין לתאר הוא היה ממש חוצפן כלפי שרק בגלל זה אני רוצה ללכת עם זה עד הסוף , כדאי שמקרה כזה לא יחזור לשובו... גם ללקוחות יש זכויות וכנראה שזה לא מעניין אותו!

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
          מסך מלא השב

    • השאלה ההעקרונית היא...
      ש | 23/06/2009 19:46

      האם יש מחויבות רישתית - כלומר בסניף אחד הכניסו את המוצרים הנ"ל למבצע ובסניף אחר לא הכניסו מוצר זה הודיעו לך מראש שזה המחיר ללא מבצע והסכמת - אז זה בהרבה מקומות של רשת חנויות שהמחירים לא מתואמים למרות שזה רשת יש מקום נכבד למנהל הסניף לתת ביטוי מסויים למבצעים שבסניפו - עובדה שהסכמת זה נכון שזה מקומם - כמו שהיום תקני חצאית ולמחר תיראי שהוזילו אותה ב50% אז לא יכלו להגיד לך תחכי למחר??? לקנות מתנה ול"התבעיית" איתה זה האכזבה הגדולה ביותר

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
     

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
 
 
 
הודעות אחרונות
  • פורום בתי משפט 18/04/2024 | 21:10 אפשר לבקש כל מה שתרצה, השאלה אם הבק... וזה כבר עניין של גישה, כי יש רק אדם אחד שיתן לך תשובה חד משמעית על השאלה הזו. ואל כבודה/ו פונים ב...
  • פורום עורכי דין 18/04/2024 | 18:58 ערב ללווה חדל פירעון שלום ב 2016 חתמתי על ערבות בנקאית  הלוואה על סך 130000 ש"ח הלווה הוא אח שלי שלקח ה...
  • פורום נדלן ודיני מקרקעין 18/04/2024 | 15:22 פרוצדורה איפה יש פרוצדורה איך לנהל תביעה אצל המפקחת בטאבו ??? האם צריך להגיש תצהיר גילוי מסמכים, ומתי...
  • פורום פלילי 18/04/2024 | 15:02 יציאה לחו"ל שחרור מינהלי שלום רב,סעיף 68ה לפקודת בתי הסוהר קובע שדין שחרור מנהלי כדין שחרור על-תנאי. בחוק שחרור על תנאי בס...
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 18/04/2024 | 12:32 ביטול עסקה עקב פגם בעיקרון אתה צודק והדבר אף קבוע בסעיף 25 לחוק המכר, אבל משיקולי עלות תועלת נראה שהדרך הנכונה לסיים...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק