אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

שכחו אותי??? בבקשה תשובתכם..

  • מוצר פגום - עזרה בבקשה
    אור | 14/05/2009 20:29

    שלום לפורום הנכבד, רכשתי סנדל בחנות יוקרתית, בסכום לא מבוטל של 430 ש"ח. כעבור חודש הציפוי של הנעל החל להיקרע. החזרתי לחנות והם התנצלו כמובן ואמרו שיתנו לי זיכוי לנעל אחרת שאבחר. אני לא רוצה זיכוי. אני רכשתי במיטב כספי ועוד לפני התשלום השני הסנדל נקרע. בנוסף, יש לי מידה גדולה וקשה לי למצוא סנדל שיתאים לי, וממש לא בא לי "להתחתן" עם החנות הזו. אמרו לי שאם כך אז שאפנה לשירות לקוחות כי הם רשת. אם הייתי יודעת שכך אסתבך, הרי לא רכשתי אצלם כי הם רשת, אז לא הייתי קונה מלכתחילה. מה גם, שהתברר בשיחה שהם רשת ששייכת לחברה ישראלית אחרת, שאני מאוד לא אוהבת את האיכות שלהם - מה שמסביר שממש עבדו עליי עם החנות "היוקרתית". האם חוק הגנת הצרכן מאפשר לקבל החזר כספי על מוצר פגום? מה האופציות הפתוחות בפניי? תודה!

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • שכחו אותי??? בבקשה תשובתכם..  לת 
      אור | 18/05/2009 16:21

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

    • החזרת מוצר פגום
      עו"ד יקי רנד | 18/05/2009 19:41

      תתפלאי, אבל אין התיחסות מפורשת של המחוקק לנושא החזרת מוצר פגום אשר אינו מכשיר חשמלי, ובמובן מסוים הנושא פרוץ. ע"פ הוראות החוק ביחס למוצר חשמלי פגום, יש לאפשר למוכר לתקן המוצר, ובמידה ואינו יכול, עליו לבחור האם לתת לקונה מוצר חלופי זהה או להשיב לו את כספו. לא בטוח שהכלל הנ"ל מתאים למוצרי ביגוד והנעלה, אשר בד"כ התיקון אינו רלוונטי לגביהם. בנוסף, קיים הסדר בחוק המאפשר החזרת מוצר ללא פגם לחנות תוך שבעה ימים, וזאת במידה ואין שלט בחנות המתייחס לנושא החזרת מוצרים. נראה לי, שאם מוצר שאין בו פגם ניתן להחזיר כאשר אין שלט בחנות, הרי שמקל וחומר יש לאפשר החזרת מוצר והשבת כסף ללקוח כאשר המוצר פגום, ובלבד כי הדבר נעשה תוך פרק זמן סביר.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • תודה עו"ד רנד, שאלה נוספת בבקשה ממך
        אור | 18/05/2009 23:39

        לא חוזרים אליי משירות הלקוחות של חברת האם שלהם, אליהם הפנו אותי. השארתי כבר 3 הודעות. אני אגיש תביעה נגדם. שאלותיי- האם להגיש תביעה נגד החנות או החברה אם? - זו רשת בבעלות חברת גלי, אבל יש לה שם אחר לגמרי, ולא ידעתי וגם לא מוזכר בשום מקום שזה של גלי. האם כדאי לקחת את הסנדל בחזרה או להשאירו בחנות? - יש לי מכתב שמאשר שהחזרתי את הסנדל לחנות ממנה קניתי. תודה

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

        • תודה, הכל הסתדר אחרי מילת הקסם "תביעה".  לת 
          אור | 19/05/2009 16:51

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
          מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום דיני חוזים 23/04/2024 | 07:33 רעש חריג מהדירה מעלי נכנסתי לדירה מחולקת קרקע בתל אביב, לאחר חודש וחצי נכנסו לדירה מעלי שני שותפים, הדירה מעלי אותו בע...
  • פורום דיני משפחה 22/04/2024 | 23:41 ידועה בצחבןא הידועה בציבור לא נכללה בצו הירושה 
  • פורום נדלן ודיני מקרקעין 22/04/2024 | 22:09 פניה לעו"ד דיירים או יזם פניה לעו"ד דיירים או יזם/קבלן יביא לך פתרון.ככל שתמהר כך יטיבדוד קאופמן עו"ד 072-2504994 www.kauf...
  • פורום זכויות יוצרים 22/04/2024 | 18:26 זכויות יוצרים היי לאחרונה אני מקים מיזם גדול שלי באינסטגרם כדי להביא חשיפה לעמוד אני רוצה להשתמש בכל מיני ...
  • פורום ביטוח לאומי 22/04/2024 | 16:57 Mr. 1
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק