| להערכתי נגרם לך עוול צרכני ממדרגה ראשונה, והעובדה כי תקופת האחריות חלפה לה, אינה מסירה אחריותו של הספק לתקן לך התנור.
לטעמי, העובדה כי בשנה הראשונה התנור הצריך מספר כה רב של תיקונים, אשר בפועל לא הספיקו, מלמדת כי סופק לך מוצר פגום אשר על הספק היה לדאוג להחליפו עוד במסגרת תקופת האחריות, והעובדה כי את היית טובת לב והסכמת ל-"מצעד טכנאים", איננה צריכה להזקף לחובתך.
נהפוכו, גילית אורך רוח ותקווה כי התנור יתוקן, ומשנואשת, הנך זכאית לדרוש החלפתו או השבת כספך.
במידת הצורך הסתייעי המסלול הייעוץ האישי
|