| ביצעתי הזמנה אינטרנטית ב 06/11/2018 , טווח שעות המשלוח אשר נקבע הוא 20:00-23:00 , המשלוח לא הגיע , רשת ויקטורי לא עדכנה אותי על כך, יצרתי איתם קשר יום למחרת (07/11/2018) הם ממש הצטערו ותיאמו לי משלוח לאותו היום בין 16:00-20:00 , משלוח זה לא הגיע שוב, יצרתי איתם קשר שוב נאמר לי המשלוח יגיע עד 20:30 , כמובן שהוא לא הגיע , יצרתי איתם קשר שוב לקראת השעה 21:00 נאמר לי כי המשלוח יגיע אלי עד 21:30. בסופו של דבר המשלוח הגיע ב 22:00 (שעתיים איחור מהמשלוח השני ו 24 שעות איחור ממועד המשלוח המקורי)האם יש עילה לתביעה? נושא זה אינו מוגן בחוק הגנת הצרכן. על סמך מה אני יכול לתבוע אותם ?כמובן שהם גרמו לי עוגמת נפש, בזבוז של 8 שעות עבודה, ולא הייתה לי אפשרות לארח אורחים כתוצאה מכך.
|