| אני אוכל ארוחות צהרים בחדר אוכל מוסדי ומשלם באמצעות כרטיס חיוב. ב-1.11 הוחלף ספק הכרטיסים לחברה בשם סיבוס סודקסו. כמו אצל הספק הקודם, בכל יום נשלח אלי מייל על החיוב היומי, בכותרת המייל מופיע סכום החיוב 27.16 ש"ח. לגמרי במקרה פתחתי את גוף ההודעה, ושם נדהמתי לגלות כי סכום החיוב הוא 33.16 ש"ח, דהיינו 6 ש"ח מעל המוצהר בכותרת (וגם העלאת מחיר של 2 ש"ח). בהחלפת ספק הכרטיסים לא הוזכר מעולם המחיר או שינוי במחיר. פניתי לשרות הלקוחות בבקשה לזיכוי, נאמר לי שזו שגיאה ידועה בתוכנה והם לא נוהגים לזכות. האם יש עילה לתביעה?
|